av Ross Brennan och Louise Canning
Språk | Engelska |
Bandtyp | Inbunden |
Utgiven | 2007-02-22 |
Upplaga | 1 |
ISBN | 9781412919692 |
Kategori(er) |
Is there really a difference between business-to-business marketing and consumer marketing?
This book helps students answer this question by examining views that argue B2B marketing is simply a variant of consumer marketing or is only concerned with inter-organizational relationship management.
Written from an European perspective and recognizing that organizational markets can be very different, the ideas and examples used in this book are based on the latest research and scholarship. Chapters include learning outcomes and objectives, discussion questions and small cases to help readers consolidate their learning.
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
4
9
0
8
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.