av Simon Hudson
Språk | Engelska |
Bandtyp | Inbunden |
Utgiven | 2008-02-18 |
Upplaga | 1 |
ISBN | 9781412946865 |
Kategori(er) |
With over 70 global case studies and vignettes, this textbook covers all the key marketing principles applied to tourism and hospitality, showing how these concepts work in practice and demonstrating the diverse range of tourism and hospitality products on offer.
Chapters are packed with pedagogical features that will help readers consolidate their learning, including:
- Chapter objectives
- Key terms
- Discussion questions and exercises
- Links to useful websites
- Profiles of successful individuals and organizations
Tourism and Hospitality Marketing is accompanied by a website that offers lecturers answers to the discussion questions and exercises in the book, case study questions, a test bank, PowerPoint slides and a list of additional teaching resources.
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
4
5
1
9
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.