av Giorgia Aiello och Katy Parry
Förlag | SAGE Publications Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2019-12-02 |
Upplaga | 1 |
Fler upplagor | |
ISBN | 9781412962247 |
Kategori(er) |
Media & kommunikation |
In today’s digital media environment we are creating and consuming more images than ever before. From the importance of image in politics, to the ubiquity of the ‘selfie’ across social media platforms, visual communication is increasingly central to our everyday mediated lives.
It is more important than ever to examine the social and cultural implications of mediated images – but how can we really interrogate the work that images do?
Visual Communication: Understanding Images in Media Culture provides a theoretical and empirical toolkit to do just that. It explores a range of approaches to visual analysis, while also providing a hands-on guide to applying a diverse range of methods to your own work. The book:
An invaluable guide to analysing contemporary media images, this is essential reading for students and researchers of visual communication and visual culture.
Hittills har vi återanvänt
2
5
0
5
7
7
9
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.