av Andrea Molle och Giampietro Gobo
Förlag | SAGE Publications Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | |
Utgiven | 2016-12-13 |
Upplaga | 2 |
Fler upplagor | |
Antal sidor | 352 |
ISBN | 9781412962261 |
Kategori(er) |
Doing Ethnography is invaluable reading for anyone collecting data through observation. Innovative and thought provoking, it is a refreshing take on ethnography stressing both academic rigor and practical necessity. It combines theoretical perspective with tangible action plans and walks you step-by-step through designing, conducting, and evaluating ethnographic research.
The book skilfully introduces the varied tasks and decisions you need to consider before entering the fieldhelping you to avoid common mistakes and to conduct safe, ethical research.
The redesigned Second Edition has cutting edge case studies and examples from across the social sciences and has an embedded awareness of the importance of digital research tools and social media. It also includes a detailed discussion of:
This is an ideal companion for every novice researcher.
Hittills har vi återanvänt
2
3
4
5
3
2
6
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.