av S. Alexander Haslam och Craig McGarty
Förlag | SAGE Publications Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Inbunden |
Utgiven | 2014-02-13 |
Upplaga | 2 |
Fler upplagor | |
ISBN | 9781446255964 |
Kategori(er) |
Pedagogik & psykologi ↳ Psykologi |
The second edition of Haslam and McGarty's best-selling textbook, Research Methods and Statistics in Psychology, provides students with a highly readable and comprehensive introduction to conducting research in psychology. The book guides readers through the range of choices involved in design, analysis, and presentation and is supplemented by a range of practical learning features both inside the book and online. These draw on the authors' extensive experience as frontline researchers, and provide step-by-step guides to quantitative and qualitative methods and analyses. Written in an accessible and engaging style, this text encourages deep engagement with its subject matter and is designed to inspire students to feel passionate for the research process as a whole.
This second edition offers:
Electronic inspection copies are available for instructors.
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
1
6
7
9
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.