Search

Contemporary Brand Management | 2:a upplagan

av Johny K. Johansson och Kurt A. Carlson

Köp begagnad bok

Ej i lager. Bevaka denna bok.

Köp ny bok

Fakta

Förlag SAGE Publications Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2014-03-13
Upplaga 2
ISBN 9781452242873
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Written by experts on global marketing, Contemporary Brand Management focuses on the essentials of Brand Management in today’s global marketplace. The text succinctly covers a natural sequence of branding topics, from the building of a new brand, to brand extension and the creation of a global brand, to the management of a firm’s brand portfolio. The authors uniquely explore global branding as a natural expansion strategy across markets and offer numerous international brands as examples throughout.
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 5 

 7 

 8 

 4 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng