av Michael J. Baker och Michael Saren
Förlag | SAGE Publications Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | |
Utgiven | 2016-05-30 |
Upplaga | 3 |
Fler upplagor | 2000/0, 2010/2, 2010/0 |
Antal sidor | 544 |
ISBN | 9781473904019 |
Kategori(er) |
In this new Third Edition there are up-to-date examples from global companies such as Pepsi, Amazon and H&M; entirely new chapters on Digital and Social Media Marketing, and Service-Dominant Logic (SD-L) and contributions from Global Specialists including Bob Lusch, Patrick Murphy and Susan Hart.
Ideal for Upper level undergraduate and postgraduate marketing students studying marketing theory, critical marketing, and the history of marketing modules.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
7
2
8
7
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.