av Lee Edwards
Förlag | SAGE Publications Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2018-05-01 |
Upplaga | 1 |
Fler upplagor | |
ISBN | 9781473913103 |
Kategori(er) |
This book argues that public relations is not merely an organizational tool, but a powerful influence on social and political life. From carefully considered communication by multinational corporations, to government campaigns that manage public opinion, to the self-promotion of celebrities via social media, public relations is central to our individual and collective lives.
Understanding Public Relations introduces a socio-cultural approach to public relations as a way of analysing the growing importance of public relations in its social, cultural and political contexts. Encouraging a deeper and more critical understanding of its influence on society, Lee Edwards:
Both accessible and provocative, this is an invaluable resource for students and researchers exploring public relations theory, critical public relations, strategic communication and promotional culture.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
7
7
4
7
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.