Search
Vänligen notera att detta inte är den senaste utgåvan, och därför är den också mycket billigare. Den senaste utgåvan hittar du här.

Social Media Marketing : Theories and Applications | 2:a upplagan

av Stephan Dahl

Ej i lager

Fakta

Förlag SAGE Publications Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2018-04-04
Upplaga 2
Fler upplagor 2014/2, 2018/2, 2017/3, 2019/3
ISBN 9781473982338
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

The Second Edition of this text maintains a scholarly approach, providing students with an up-to-date understanding of both the theory and practice of social media marketing, whilst taking a thorough refreshment of the cases, examples and the literature.

 

It offers a critical evaluation of the theoretical frameworks that can be used to explain and utilise social media, providing discussion questions and further reading throughout. Readers are invited to think about the different types of social media users and explore topics such as brand loyalty, co-creation, marketing strategy, measurement, mobile platforms, privacy and ethics. As well as tracing the emergence and trends of Web 2.0 and what they mean for marketing, the author also considers the future for social media marketing.


The book is supported by real-life examples and case studies from a range of industries, companies and countries such as China, Canada, Sweden and Singapore. They include DHL (Germany), Dubai Foundation for Women and Children, Google (Taiwan), Addict Aide (France) Canada (opera Vancouver), Britain (British Tourism), Procter & Gamble (Global), Maggi (India), McDonalds (Global), eBags (US/Global), Vodafone (Romania).

 

Online resources for this book are available here

Suitable for Marketing, Advertising or Media students taking classes on social media or digital marketing at upper undergraduate, Masters or Doctoral level.

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 5 

 9 

 9 

 4 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng