Search

Advertising and Promotion | 4:e upplagan

av Rungpaka Amy Hackley och Chris Hackley

Ej i lager

Fakta

Förlag SAGE Publications Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2017-12-14
Upplaga 4
Fler upplagor
ISBN 9781473997981
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Using a wide range of visual examples and case studies, Advertising and Promotion 4th edition introduces the reader to the key concepts, methods and issues and illustrates these with first-hand examples gathered from leading international advertising agencies and brand campaigns. Told from the perspective of the agency, it gives a fun and creative insider view helping the reader to think beyond the client position and understand what it might be like working within an ad agency.

Drawing not only from management and marketing research but also from other disciplines such as cultural/media studies and sociology, the authors offer a rounded and critical perspective on the subject to those looking to understand advertising as social phenomenon in addition to its business function and purpose.

 

The new edition has in-depth coverage of online advertising and the role of social media in advertising including metrics and analytics and includes advertising examples by global brands including Adidas, Benetton, BMW, Dove and DeBeers. “Snapshots” bring in aspects of cross-cultural advertising such as Barbie in China.

 

The book is complemented by a companion website featuring a range of tools and resources for lecturers and students, including PowerPoint slides, SAGE journal articles, links to further online resources and author Videos.

 

The textbook is also supported by an author-written blog which keeps readers updated on interesting, topical examples relating to advertising and promotion from current affairs and popular culture: www.hackleyadvertisingandpromotion.blogspot.com.

Suitable for Advertising, Marketing and Communications modules at undergraduate or postgraduate level.

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 6 

 0 

 7 

 7 

 2 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng