Search
Vänligen notera att detta inte är den senaste utgåvan, och därför är den också mycket billigare. Den senaste utgåvan hittar du här.

Consumer Culture Theory | 1:a upplagan

av Eric J. Arnould och Craig J Thompson

Ej i lager

Fakta

Förlag SAGE Publications Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2018-07-05
Upplaga 1
Fler upplagor 2018/1, 2023/2
ISBN 9781526420718
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Outlining the key themes, concepts and theoretical areas in the field, this book draws on contributions from prominent researchers to unravel the complexities of consumer culture by looking at how it affects personal identity, social interactions and the consuming human being.

A field which is characterised as being theoretically challenging is made accessible through learning features that include case study material, critical reflection, research directions, further reading and a broad mix of the types of consumers and consumption contexts including emerging markets and economies.

 

The structure of the book is designed to help students map the field in the way it is interpreted by researchers and follows the conceptual mapping in the classic Arnould & Thompson 2005 journal article. The book is organised into three parts - the Consumption Identity, Marketplace Cultures and the Socio-Historic Patterning of Consumption. Insight is offered into both the historical roots of consumer culture and the everyday experiences of navigating the contemporary marketplace.

 
The book is supported by a collection of international case studies and real world scenarios, including: How Fashion Bloggers Rule the Fashion World; the Kendall Jenner Pepsi Commercial; Professional Beer Pong, Military Recruiting Campaigns, The World Health Organization and the Corporatization of Education.

 

The go-to text for anyone new to CCT or postgraduate students writing a CCT-related thesis.

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 6 

 1 

 1 

 7 

 5 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng