av Larissa Hjorth och Sam Hinton
Förlag | SAGE Publications Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2019-10-07 |
Upplaga | 2 |
Fler upplagor | |
ISBN | 9781526425966 |
Kategori(er) |
Exploring questions of both exploitation and empowerment, Understanding Social Media provides a critical conceptual toolbox for navigating the evolution and practices of social media.
Taking an interdisciplinary and intercultural approach, it explores the key themes and concepts, going beyond specific platforms to show you how to place social media more critically within the changing media landscape.
Updated throughout, the Second Edition of this bestselling text includes new and expanded discussions of:
Tying theory to the real world with a range of contemporary case studies throughout, it is essential reading for students and researchers of social media, digital media, digital culture, and the creative and cultural industries.
Hittills har vi återanvänt
2
5
0
5
8
0
1
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.