av Ann L. Cunliffe och Catherine Cassell
Förlag | SAGE Publications Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Inbunden |
Utgiven | 2017-12-28 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 542 |
ISBN | 9781526429278 |
Kategori(er) |
The SAGE Handbook of Qualitative Business and Management Research Methods provides a state-of–the art overview of qualitative research methods in the business and management field. Bringing together a team of leading international researchers, the chapters offer a comprehensive overview of the key methods and challenges encountered when undertaking qualitative research in the field.
The chapters have been arranged into three thematic parts:
Part One examines a broad spectrum of contemporary methods, from autoethnography and discourse analysis, to shadowing and thematic analysis.
Part Two presents an overview of key visual methods, such as photographs, drawing, video and web images.
Part Three explores methodological developments, including aesthetics and smell, fuzzy set comparative analysis, and beyond.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
6
6
5
9
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.