av Ross Brennan och Louise Canning
Förlag | SAGE Publications Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Inbunden |
Utgiven | 2020-05-18 |
Upplaga | 5 |
Fler upplagor | 2020/5 |
ISBN | 9781526494405 |
Kategori(er) |
Brennan and Canning cover both the theory and practice of global business-to-business (b2b) marketing from a European perspective, illuminating the subject with a wide range of learning features and case studies.
New to the fifth edition:
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
4
9
0
3
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.