Förlag | SAGE Publications Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2021-03-13 |
Upplaga | 5 |
Fler upplagor | |
ISBN | 9781529718508 |
Kategori(er) |
Now in its fifth edition, this popular textbook continues to provide students with a comprehensive insight into the world of advertising and promotional communications. Unique in its approach, the authors situate the key concepts of marketing communications from the perspective of advertising agencies and provide insight into what a career within an ad agency might be like. Their critical approach grounded in up-to-date research allows the reader to develop an interdisciplinary understanding of marketing and advertising, including business, socio-cultural, media studies and consumer culture theory perspectives.
Along with striking full colour visual advertisements and illustrations, new examples and case studies, this fifth edition has been fully updated to include:
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
7
7
3
3
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.