Search

HBR's 10 Must Reads on Strategy, Vol. 2 (with bonus article "Creating Shared Value" By Michael E. Porter and Mark R. Kramer)

av Michael E., Harvard Business, Clayton M. och Rita Gunthe

Köp begagnad bok

Ej i lager. Bevaka denna bok.

Köp ny bok

Fakta

Förlag Harvard Business Review Press
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2020-03-24
Antal sidor 208
ISBN 9781633699168
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Do you have the right strategy to lead your company into the future?

Get more of the management ideas you want, from the authors you trust, with HBR's 10 Must Reads on Strategy (Vol. 2). We've combed through hundreds of Harvard Business Review articles and selected the most important ones to help you combat new competitors and define the best strategy for your company.

With insights from leading experts including Michael E. Porter, A.G. Lafley, and Clayton M. Christensen, this book will inspire you to:

  • Choose a strategy that meets the demands of your competitive environment
  • Identify the signals of disruption and take steps to avoid it
  • Understand lean methodology and how it is changing business
  • Transform your products and services into platforms
  • Instill your strategy with creativity and purpose
  • Generate value for your company, while also contributing to society

This collection of articles includes "Your Strategy Needs a Strategy," by Martin Reeves, Claire Love, and Philipp Tillmanns; "Transient Advantage," by Rita Gunther McGrath; "Bringing Science to the Art of Strategy," by A.G. Lafley, Roger L. Martin, Jan W. Rivkin, and Nicolaj Siggelkow; "Managing Risks: A New Framework," by Robert S. Kaplan and Anette Mikes; "Surviving Disruption," by Maxwell Wessel and Clayton M. Christensen; "The Great Repeatable Business Model," by Chris Zook and James Allen; 'Pipelines, Platforms, and the New Rules of Strategy," by Marshall W. Van Alstyne, Geoffrey G. Parker, and Sangeet Paul Choudary; "Why the Lean Start-Up Changes Everything," by Steve Blank; "Strategy Needs Creativity," by Adam Brandenburger; "Put Purpose at the Core of Your Strategy," by Thomas W. Malnight, Ivy Buche, and Charles Dhanaraj; "Creating Shared Value," by Michael E. Porter and Mark R. Kramer.

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 0 

 4 

 8 

 0 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng