av Isobel Doole och Robin Lowe
Förlag | Cengage Learning |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2008-01-24 |
Upplaga | 5 |
Fler upplagor | 2019/8 |
Antal sidor | 480 |
ISBN | 9781844807635 |
Kategori(er) |
The fifth edition of this best selling text, International Marketing Strategy, has been revised and updated and, as ever, offers a perceptive, practical and up-to-date look into the ever-changing world of international marketing. All the cases and illustrations have been revised and there is much new material on emerging markets, in particular China, India and Eastern Europe. International Marketing Strategy is arranged into 3 clear parts analysis, strategy development and implementation. This tried and tested structure emphasises the importance of developing the skills, aptitude and awareness needed to make a manager successful in a global and diverse market place.
Hittills har vi återanvänt
2
5
0
6
3
1
9
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.