Search

Ej i lager

Fakta

Förlag Superbrands Sverige
Språk Svenska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2008-09-25
Upplaga 2
Antal sidor 100
ISBN 9781905652464
Kategori(er) Media & kommunikation
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Superbrands Sverige har utsett Sveriges 300 starkaste B2B-varumärken. I denna bok presenteras ett urval av dessa. De framgångar som dessa varumärken uppnått är i de närmaste osannolika. Hur lyckades de bli Sveriges bästa B2B.varumärken? En del av svaren hittar du i den här boken. Vi skildrar företagens verksamhet och de arbete som lett till att de nu har blivit utnämnda till Superbrands. Boken inleds med expertkommentarer från The Superbrand Council, som ger svar på frågan om hur ett Superbrand skapas. Dessutom får du läsa initierade artiklar om varumärkesbyggande, med tankeväckande forskningsresultat och tumregler som fungerar.
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 9 

 6 

 1 

 6 

 9 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng