Search

Customer Centricity

av Huang Weiwei

Ej i lager

Fakta

Språk Engelska
Bandtyp Inbunden
Utgiven
ISBN 9781911498711
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

In 2012, the Chinese company Huawei Technologies overtook Ericsson to become the world's largest telecommunications equipment manufacturer, firmly establishing itself on the world business map. Today, it has over 170,000 employees worldwide and in 2014 the company generated a remarkable profit of $5.5 billion. This book provides a deep and clear understanding of Huawei's management philosophy and strategy. Central to this is the company's orientation towards customers - that customer satisfaction is the base criterion for measuring Huawei's work. The author also examines Huawei's strategy for long-term growth, and especially the principles related to organizational design and operations, the contact improvement of end-to-end procedures, and to manage change.

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 5 

 1 

 1 

 2 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng