Onsdag 20:e november byter Campusbokhandeln namn till Adlibris Campus - Läs mer här

Search

Contemporary Marketing Strategy : Analyzing consumer behavior to drive managerial decision making

Köp begagnad bok

Ej i lager. Bevaka denna bok.

Köp ny bok

Fakta

Förlag Springer Nature Switzerland AG
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven
Antal sidor 277
ISBN 9783030119102
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

The broad foundation of this book is laid on the conceptual discussions on consumer theories and applied arguments on shifts in consumer behavior. This book develops knowledge and skills on building market-centric and competition-oriented models. Discussions in the book illustrate strategies for managing competitive market interventions through advanced marketing-mix elements across nine chapters. Various perspectives on innovation and technology for expanding and establishing business in competitive markets are critically reviewed in these chapters. This book examines advanced marketing-mix and several consumer-centric strategies to co-create new businesses in new markets by associating consumers.

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 6 

 3 

 9 

 8 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng