Search

Financial Dimensions of Marketing Decisions | 1:a upplagan

av David W. Stewart

Köp begagnad bok

Ej i lager. Bevaka denna bok.

Köp ny bok

Fakta

Förlag Springer Nature
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2020-08-14
Upplaga 1
Antal sidor 247
ISBN 9783030155674
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

This book is about linking marketing activities and outcomes to the financial performance of the organization. The theme of the book is that the marketing function must justify its activities and use of resources in terms of its financial contributions to the firm. More specifically, the book focuses on how marketing activities generate cash flow, growth, and other financial benefits for the organization. This perspective provides a framework for long-term investments for purposes of evaluating and ranking the funding of proposed projects.

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 4 

 5 

 0 

 3 

 2 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng