av Jim Spohrer och Christine Leitner
Förlag | Springer Nature |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2020-07-10 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 328 |
ISBN | 9783030510565 |
Kategori(er) |
This book reports on cutting-edge research and best practices in developing innovative service systems. It covers issues concerning the suitability of a given system for human use, human services, and excellent human experiences. It explores a wide range of ways in which human factors in engineering, ergonomics, human–computer interaction (HCI), cognitive engineering, and many other disciplines can contribute to the design and management of service systems. It considers aspects related to cost effectiveness, ethics, and privacy, among others, and covers applications in many areas, from healthcare to education, transportation, and the economy. Based on the AHFE 2020 Virtual Conference on the Human Side of Service Engineering, held on July 16–20, 2020, the book provides readers with a comprehensive overview of current research and future challenges in the field of service engineering, together with practical insights into the development of innovative services for various kinds of organizations.
Hittills har vi återanvänt
2
3
4
1
2
3
8
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.