av Philip Kotler och Waldemar Pfoertsch
Förlag | Springer Nature |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Inbunden |
Utgiven | 2021-01-18 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 267 |
ISBN | 9783030595302 |
Kategori(er) |
In H2H Marketing the authors focus on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and Digitalization.
It’s not just technological advances that have made it necessary to revisit the way everybody thinks about marketing; customers and marketers as human decision-makers are changing, too. Therefore, having the right mindset, the right management approach and highly dynamic implementation processes is key to creating innovative and meaningful value propositions for all stakeholders.
This book is essential reading for the following groups:
The authors review the status quo of marketing and outline its evolution to the new H2H Marketing. In turn, they demonstrate the new marketing paradigm with the H2H Marketing Model, which incorporates Design Thinking, Service-Dominant Logic and the latest innovations in Digitalization. With the new H2H Mindset, Trust and Brand Management and the evolution of the operative Marketing Mix to the updated, dynamic and iterative H2H Process, they offer a way for marketing to find meaning in a troubled world.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
6
2
3
0
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.