Search

Advances in Advertising Research (Vol. XI) : Designing and Communicating Experience | 1:a upplagan

av Sara Rosengren och Martin Waiguny

Köp begagnad bok

Ej i lager. Bevaka denna bok.

Köp ny bok

Fakta

Förlag Springer Nature
Språk Engelska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2021-02-26
Upplaga 1
ISBN 9783658322007
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

This book provides insights into the inspiring and multifaceted field of advertising research, which is confronted with challenges regarding ad content and execution, media placement, as well as online and social media. Distinguishing between digital, classic, subtle and alternative advertising formats, renowned scholars from around the globe contribute state-of the-art research on these issues in 23 chapters. Advances in Advertising Research are published by European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at the 18th International Conference in Advertising (ICORIA), which was held in Krems (Austria) in June 2019. The conference gathered around 150 participants from all over the world.
Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 1 

 4 

 6 

 6 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng