Search

Brand Relations Management

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag Copenhagen Business School Press
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2004-04-01
Antal sidor 360
ISBN 9788763001212
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Brand Relations Management is a book for all those interested in strategy and marketing. The Brand Relations Management model consists of eight phases: Vision, Culture, Identify, Define, Architecture, Engage, Capitalize and Measure. Its main focus is to align managers, employees and important stakeholders. The primary intention is to show that both brand promise and brand delivery are necessary in order to build a sustainable brand. The book's greatest strength is that it gathers and presents all the relevant theories of brand building. It is therefore an excellent source for those wanting to educate themselves in the area.
Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 4 

 8 

 6 

 6 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng