Search

Service Excellence @ Novell : Taking Customer Service From Cost to Profit

av Nova Vista Publishing's Best Practice Editors

Ej i lager

Fakta

Förlag Stardist bokimport
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2006-06-01
Antal sidor 112
ISBN 9789077256114
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Ten years ago, Novell's customer service division was pleasing customers and keeping them loyal. But in an high-impact transformation, the division raised its sights. Today it contributes significantly to the company's profitability. What happened? From the executives to the front line people, everyone changed the way they work to support Novell's strategy: make customer service a competitive advantage while growing customers' business. It's a corporate story told in human terms, with valuable practical advice for executives, managers and employees about how to make change happen and have continuing impact. An entertaining corporate drama with real life applications.
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 6 

 6 

 9 

 2 

 5 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng