av Stig Hadenius och Lennart Weibull
Förlag | Bonnierförlagen |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Kartonnage |
Utgiven | 2003-08-01 |
Upplaga | 8 |
Fler upplagor | 2014/1, 2018/1, 2020/2 |
Antal sidor | 512 |
ISBN | 9789100581343 |
Kategori(er) |
Media & kommunikation |
Få områden förändras så snabbt som massmedieområdet. Nya medier kommer till och andra förändras. Förutsättningarna för nyhetsförmedling, opinionsbildning och journalistik bygger på gamla traditioner men de skiftar snabbt.
 Massmedier har blivit ett standardverk som är nödvändigt för alla som vill hålla sina kunskaper om medievärlden aktuella. Den snabba utvecklingen inom press, radio och TV och nya resultat från medieforskningen gör att boken allt oftare måste uppdateras. Den senaste upplagan kom med sin tredje tryckning 2002.
 Den volym som nu föreligger är kraftigt omarbetad. Det innebär inte bara att den aktualiserats utan också att ett antal kapitel är helt omskrivna.
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
3
2
7
5
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.