Search

Resultatinriktad marknadsföring

av Evert Gummesson

Ej i lager

Fakta

Förlag Norstedts Juridik AB
Språk Svenska
Bandtyp Häftad
Utgiven 1984-05-01
Antal sidor 340
ISBN 9789118471018
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

En omfattande, övergripande bok om marknadsföring som ger förståelse för marknadsfunktionen, dess villkor och möjligheter. Förenar teori och praktik, systematik och tillämpad marknadsföring. Författaren har utgått från nya teorier och modeller som presenterats i forskningsrapporter och annan litteratur, från nya strömningar i den praktiska marknadsföringen i organisationer och företag samt från egen forskning, egna erfarenheter och konsultuppdrag. »Detta är den bästa framställningen av managementorienterad marknadsföring som jag funnit i Skandinavien.» Professor Erik Johnsen, Handelshögskolan i Köpenhamn.
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 9 

 7 

 7 

 9 

 5 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng