av Ola Feurst och Åke Flodhammar
Förlag | Liber AB |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Övrigt |
Utgiven | 1995-02-14 |
Upplaga | 1 |
ISBN | 9789123013784 |
Kategori(er) |
En engelsk-svensk ordlista med mer än 1300 engelska facktermer inom marknadsföring.
Läs mer
Termer och begrepp i grundläggande marknadsföring, konsumtions och köpbeteende samt industriell marknadsföring behandlas. Ordlistan ger en översättning av begreppen och i vissa fall dessutom beskrivningar, förklaringar och svenska exempel.
Om författarna
Författarna har lång erfarenhet som universitetslärare och läroboksförfattare.
Hittills har vi återanvänt
2
5
0
7
3
4
1
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.