av Per Andersson, Andreas Fejes, Staffan Larsson, Lars Owe Dahlgren, Lisbeth Eriksson, Madeleine Abrandt-Dahlgren, Song Ee Ahn, Ulla Alsin, Johan Arvidsson, Anna Bjuremark, Stellan Boozon, Irma Carlsson, Eva Flogell, Eva-Marie Harlin, Håkan Hult, Georg Karlsson, Ann-Marie Laginder, Sofia Nyström och Sam Paldanius
Förlag | Studentlitteratur |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2009-02-11 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 173 |
ISBN | 9789144042763 |
Kategori(er) |
Pedagogik & psykologi ↳ Pedagogik |
Denna bok belyser och jämför flera gemensamma brännpunkter i kommunal vuxenutbildning, folkhögskola och högskola: till vilka utbildningarna riktas, hur de utformas didaktiskt, hur de studerande betygssätts och bedöms. Författarna använder konkreta exempel när de diskuterar bland annat utbildares och studerandes perspektiv på dessa områden. Boken riktar sig till blivande och verksamma personalvetare, yrkes- och studievägledare samt pedagoger.
Hittills har vi återanvänt
2
3
2
9
2
0
5
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.