av Jim Blythe
Förlag | Studentlitteratur |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2011-03-15 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 166 |
ISBN | 9789144051741 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management |
Det här är boken alla marknadsföringsstudenter väntat på. På ett ledigt och lättillgängligt sätt bjuder Jim Blythe läsarna på en insiktsfull och livlig diskussion om vad marknadsföring är. Boken är ett utmärkt komplement till grundböckerna på marknadsföringskurser av alla slag och nivåer – den utmanar marknadsföringens ortodoxa idéer och lyser upp de mörka skrymslena i dagens marknadsföringsdebatter. Om du är på jakt efter ett motgift mot tråkiga grundböcker men ändå behöver en bok som tar sig an de nyckelfrågor som diskuteras på din kurs i marknadsföring, är detta boken för dig.
Den här boken tar upp ämnen du känner igen från din kurs i marknadsföring – såsom marknadsföringens nyckelförfattare och nyckelbegrepp – och andra som du kanske aldrig tidigare stött på. Jim Blythe blåser nytt liv i marknadsföringens gamla frågor och trätoämnen.
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
4
5
7
8
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.