Förlag | Studentlitteratur |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2010-11-11 |
Upplaga | 3 |
Fler upplagor | 2004/2 |
Antal sidor | 152 |
ISBN | 9789144058764 |
Kategori(er) |
Media & kommunikation |
Denna omarbetade upplaga har likt de tidigare översatt forskningsfältet, planerad kommunikation i allmänhet och hälsokommunikation i synnerhet till en pragmatiskt uppsättning riktlinjer för informatörer och planerare inom hälsoområdet. Den största skillnaden mellan denna bok och den andra upplagan är dels att ett nytt kapitel har tillkommit, nämligen Internet som arena för det folkhälsoförebyggande arbetet, dels att innehållet är uppdaterat vad gäller aktuell forskning.Boken är lämplig för universitetsstudier i folkhälsovetenskap samt för studerande på olika medicinska utbildningar. Den är också av intresse för personer som i sin yrkesverksamhet behöver kunskaper om hur man via kommunikation kan främja hälsa och förebygga ohälsa.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
6
1
7
1
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.