Förlag | Studentlitteratur |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Inbunden |
Utgiven | 2017-10-09 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 184 |
ISBN | 9789144109077 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management |
Hur gör man för att bli en attraktiv arbetsgivare, med ett varumärke som människor vill leva och utveckla? Hur gör man det på en spelplan som kräver helt nya beteenden och kommunikationsstrategier av dig som arbetsgivare?
Den här boken ger dig nya insikter om vad smarta arbetsgivare gör för att attrahera, behålla och tända glöden hos de människor som bygger kundupplevelsen och organisationens framgång.
Följ med på en resa in i det nya employer branding-landskapet. Se hur arbetsgivare använder kulturen som varumärke, säljer verksamhetens själ och tydliggör varför människor ska gå till jobbet. Boken bygger på intervjuer, undersökningar och aktuell forskning om hur arbetsgivare – oavsett bransch, storlek och inriktning – kan få medarbetare med olika ålder, bakgrund och utbildning att trivas tillsammans på arbetsplatsen. Lyckas du med detta får du ett starkt employer brand!
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
6
1
8
6
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.