Förlag | Studentlitteratur |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2016-11-11 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 160 |
ISBN | 9789144116808 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management |
Handeln har länge kretsat kring det personliga mötet där den fysiska butiken – affären – har spelat en betydande roll för hur affärer görs. När handeln nu digitaliseras väcks en rad frågor om hur framtidens affärer kommer att se ut.
I boken problematiseras och diskuteras handelns digitalisering med utgångspunkt i den fysiska butiken. Vidare behandlas vad som skapar värde för affären och affärerna utifrån teman om konsumenter, format, varuflöden, transparens och organisering.
Med exempel från bland annat ICA, IKEA och Nudie Jeans lyfter författarna fram funderingar och tolkningar om vad digitaliseringen innebär för handeln och framtidens affärer – i dubbel bemärkelse.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
6
1
8
6
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.