av Stephen D. Allen och Roger E. Allen
Förlag | Wahlström & Widstrand |
Språk | Svenska |
Bandtyp | |
Utgiven | 2001-07-25 |
Antal sidor | 203 |
ISBN | 9789146182238 |
Kategori(er) |
Pedagogik & psykologi ↳ Psykologi |
Känner du dig lika förvirrad som Nalle Puh inför begreppet framgång? Funderar du också över hur man blir framgångsrik? För vår högt värderade björn handlar det mest om att få tag på honung, men för Nasse är det mycket allvarligare. Det innebär till exempel att undvika Hemska Heffaklumpar. Hur du än uppfattar detta begrepp kommer den här instruktiva och charmiga boken av managementkonsulterna Roger E. Allen och Stephen D. Allen att hjälpa dig att nå dina drömmars mål. Förutom Puh och Nasse möter du alla de andra vännerna i A. A. Milnes Sjumilaskog när de med Främlingens välvilliga hjälp försöker göra konsten att leva och arbeta mindre "bebryllande". Här presenterar han på ett klokt och klartänkt sätt för första gången sitt unika framgångsrecept - så ta honom i handen och följ med när han visar vägen till de mål du själv väljer ut. Och det spelar ingen roll om du är företagsledare, egen företagare, hemmafru eller hemmaman, student eller pensionär, om du bor i Sjumilaskogen eller någon annanstans!
"ett klartänkt och förnuftigt sätt att nå sina drömmars mål." Headhunter
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
2
7
8
3
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.