Search

Tjänstekvalitet | 1:a upplagan

av Håkan Kullvén, Patrik Larsson och Bengt Ove Gustavsson

Ej i lager

Fakta

Förlag Liber AB
Språk Svenska
Bandtyp Häftad
Utgiven 1997-04-28
Upplaga 1
Antal sidor 140
ISBN 9789147040117
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Vad är en tjänsteverksamhet? Och hur skiljer den sig från annan verksamhet? Vad är tjänstekvalitet? Och hur uppnår man det?

Läs mer
Enligt författarna måste man ta hänsyn till såväl anställd som kund och ledning, och samordna dessa perspektiv. Total tjänstekvalitet uppnås när dessa nyckelaktörer är tillfredsställda samtidigt. Olika intressenter har olika krav och önskemål. För att tillgodose de olika intressenterna bör ledningen försöka förstå varför de övriga agerar som de gör.

Om författarna
Bengt Ove Gustavsson var verksam vid Karlstads universitet. Håkan Kullvén är lektor vid KTH i Stockholm. Patrik Larsson är verksam vid Karlstad universitet.

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 0 

 2 

 6 

 2 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng