Search

HANDEL Praktisk marknadsföring A Fakta och Övningar | 3:e upplagan

av Lars-Eric Björk, Karl Erik Carlsson, Ann Rebane, Ivan Woggart, Lena Carlestål, Kent Johansson, Roland Ohlsson, Britt-Marie Larsson och Per Rodahl

Ej i lager

Fakta

Förlag Liber AB
Språk Svenska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2000-07-17
Upplaga 3
Antal sidor 208
ISBN 9789147042401
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Läromedlet ger grundläggande kunskaper och färdigheter i marknadsföring hos företag i olika branscher. Eleven får bl.a. lära sig hur man formulerar en affärsidé, hur man exponerar produkterna framgångsrikt, hur datorn utnyttjas i arbetet, samt etik och moral kring marknadsföring.

Läs mer
Boken ger eleverna även möjlighet att lära sig texta för hand och utforma skyltar med enkla säljbudskap.
Texterna tar upp:
- Vad innebär ett företags affärsidé?
- Vad är säljfrämjande åtgärder?
- Exponering av produkter
- Textning av skyltar/reklamblad
- Utnyttja datorn i arbetet med marknadsföring
- Hur förändras marknadsföringen?
- Marknadsföringslagen och etik

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 9 

 1 

 9 

 4 

 1 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng