Search

Tio (t)unga tankar om kundrelationer & varumärken - En jubileumsbok - Marknadsakademien tio år | 1:a upplagan

Ej i lager

Fakta

Förlag Liber AB
Språk Svenska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2002-07-02
Upplaga 1
ISBN 9789147065073
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Marknadsakademien vid Stockholms universitet firar 10 år. Det var den nödvändiga förutsättningen för denna jubileumsbok. Men det yttersta skälet till att boken blev till var en vilja att sprida vidare några av de tankar om marknadsföring som tagit form vid Marknadsakademiens forskarsmedja.

Läs mer
Fick Årets hedersomnämnande 2003 av Sveriges Marknadsförbund, i samband med att Emotionsladdad marknadsföring utsågs till Årets Marknadsföringsbok.

Marknadsakademien vid Stockholms universitet firar 10 år. Det var den nödvändiga förutsättningen för denna jubileumsbok. Men det yttersta skälet till att boken blev till var en vilja att sprida vidare några av de tankar om marknadsföring som tagit form vid Marknadsakademiens forskarsmedja.
10 (t)unga tankar om kundrelationer och varumärken är ett bevis både på vad studenterna vid Marknadsakademien kan åstadkomma och vart forskningen är på väg. I tio kapitel presenteras tankar om hur marknadsföringen verkar och får utrymme i olika miljöer och på så sätt påverkar oss alla, såväl som konsumenter som marknadsförare. Bakom tankarna döljer sig tio magisteruppsatser skrivna de senaste två åren, som här återberättas av boken jag, journalisten Charlotte Säfström.
Ambitionen med jubileumsboken är att den ska ge insikter, väcka lust och engagemang, att du som läsare ska få ny kunskap och nya idéer som hjälper dig att utvecklas. Den riktar sig både till dig som är yrkesverksam och arbetar med marknadsföring eller kommunikation, och till dig som är student.
Följ med på en spännande resa bland idrottsvarumärken och olönsamma kunder, varumärken utan produkter och varumärkesannektering, kvinnor och teknikprylar, kundlojalitet och kundrelationer. Med mera, med mera.

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 5 

 8 

 4 

 4 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng