Search

Marknadsföring för konkurrenskraft | 1:a upplagan

av Håkan Håkansson, Lars-Gunnar Mattsson och Karl-Olof Hammarkvist

Ej i lager

Fakta

Förlag Liber AB
Språk Svenska
Bandtyp Övrigt
Utgiven 2003-04-01
Upplaga 1
Antal sidor 160
ISBN 9789147072576
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Utgångspunkten för den här boken är att marknader kan liknas vid nätverk, där företag genom marknadsföring skapar och utvecklar bindningar av olika slag till andra företag.

Läs mer
I boken presenteras autentiska fallbeskrivningar som analyserar och illustrerar marknadsföringens roll i olika situationer. Bland annat beskrivs hur man arbetar i nätverk, hur man etablerar sig på en ny marknad, hur man besvarar och utvecklar marknadspositioner och hur man arbetar med systemförsäljning.

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 5 

 1 

 1 

 1 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng