av Bengt Eliasson och Christian Kolar
Förlag | Liber AB |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2006-07-07 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 160 |
ISBN | 9789147075300 |
Kategori(er) |
Detta är en komplett bok om hur man bygger upp företagets affärsplan. Den kombinerar struktur, teori och handledning – och hjälper dig att steg för steg arbeta fram din affärsplan.
Läs mer
Den här boken ger en logisk struktur för en affärsplan. Den beskriver själva arbetsgången, affärsplaneringsprocessen och hur den organiseras och bedrivs i företaget. Den visar vilken basinformation som krävs och hur denna information med hjälp av olika modeller för affärsplanering förädlas till ett beslutsunderlag för företagets affärsinriktning.
Om författarna
Författarna har många års praktisk erfarenhet av affärsutveckling. Bengt Eliasson är författare till boken Marknadsplanen.
Hittills har vi återanvänt
2
5
0
5
7
9
4
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.