Search

Att sänka ett varumärke - Sanningen bakom 50 av de största flopparna | 1:a upplagan

av Matt Haig

Ej i lager

Fakta

Förlag Liber AB
Språk Svenska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2005-12-08
Upplaga 1
Antal sidor 202
ISBN 9789147076895
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

I den här boken avslöjas sanningen bakom 50 av de största affärsflopparna någonsin. Som en Titanic seglar somliga varumärken stolt ut på marknaden bara för att hastigt försvinna utan ett spår. Varför?

Läs mer
Efter att ha läst om Harley Davidsons snedtramp i parfymbranschen förstår man vad som gick snett. I andra fall är det svårare att se, men författaren visar att det alltid finns en anledning. Läs de fascinerande historierna om företagen i varumärkenas "Hall of Shame". Låt dig förundras över andras misstag, och le gärna - men ta författarens råd på allvar. Lär dig att undvika de vanligaste fallgroparna och du ökar livslängden på ditt varumärke.

Om författarna
Matt Haig, tidigare journalist, är konsult inom marknadsföring/branding och populär föredragshållare och kolumnist. Har tidigare skrivit flera böcker.
Översättning: Karin Ashing

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 9 

 6 

 2 

 1 

 5 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng