Search

E-postreklam - den nya direktreklamen | 1:a upplagan

av Maj Bonde-Teir och Peter Westerståhl

Ej i lager

Fakta

Förlag Liber AB
Språk Svenska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2007-08-14
Upplaga 1
Antal sidor 112
ISBN 9789147077090
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Direktreklamen har fått en ny kanal att kommunicera i – e-postreklam. E-postreklam har, rätt använd, möjlighet att komma mycket nära sina mottagare och erbjuder stora möjligheter att skapa relationer och affärer.

Läs mer
Boken beskriver både möjligheter och risker med den nya reklamkanalen, och visar hur man praktiskt kan jobba med sin kommunikation.
Du får ta del av tankarna bakom framgångsrik e-postreklam och arbetsprocesser för att praktiskt jobba med kanalen. De flesta avsnitten är belysta med exempel som visar hur olika annonsörer använder e-postreklam idag.

Om författarna
Författarna Maj Bonde-Teir och Peter Westerståhl är två av Nordens mest erfarna konsulter inom området direktreklam. De driver tillsammans företaget Icebreak Scandinavia med verksamhet i hela Norden. De arbetar med utbildning, produktutveckling och rådgivning inom direktreklam.

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 4 

 3 

 3 

 6 

 4 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng