Search

Emotions, Advertising and Consumer Choice | 1:a upplagan

av Flemming Hansen och Sverre Riis Christensen

Ej i lager

Fakta

Förlag Liber AB
Språk Svenska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2007-06-27
Upplaga 1
Antal sidor 464
ISBN 9789147087655
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Emotions, Advertising and Consumer Choice focuses on recent neurological and psychological insights - originating from brain scanning or neurological experiments – on basic emotional processes in the brain and their role in controlling human behaviour.

Läs mer
These insights are translated by the authors to cover the behaviour of ordinary individuals in everyday life. The book looks at these developments in the light of traditional cognitive theories of consumer choice and it discusses the implications for advertising and other communication testing.

Om författarna
Flemming Hansen is Professor at the Copenhagen Business School and Ekon. dr. from Lund University in Sweden. Sverre Riis Christensen is an Associate Director of TNS Gallup and holds a Master’s degree in marketing and organizational theory from the Copenhagen Business School.

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 5 

 7 

 9 

 3 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng