Search

Hållbar marknadskommunikation - Planering – Genomförande – Långsiktigt resultat | 1:a upplagan

av Anna Katarina Berglund och Pia Boson

Ej i lager

Fakta

Förlag Liber AB
Språk Svenska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2010-01-20
Upplaga 1
Antal sidor 352
ISBN 9789147090402
Kategori(er) Media & kommunikation
Lägg i varukorgen

Beskrivning

En bred handbok om marknadskommunikation som ger en inblick i hur branschen fungerar, vilka aktörerna är, hur köp- och säljprocessen går till och vad kommunikatören bör tänka på. Författarna visar också på nödvändigheten av ett helhetstänkande och att integrera CSR i det dagliga arbetet. Boken behandlar både grunderna inom marknadskommunikation och mer avancerade teorier. Författarna lanserar dessutom en ny kommunikationsmodell som underlättar och effektiviserar kommunikationsarbetet.

Om författarna
Anna Katarina Berglund driver kommunikationsbyrån Anna Katarina Berglund Marknadsförare med verksamhet inom marknadsanalys, kommunikationsplanering och utbildning av mediesäljare och marknadschefer. Pia Boson driver kommunikationsbyrån Bosons Byrå. Hon har arbetat med marknadskommunikation i olika former sedan 1986, för både stora och mindre företag.

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 5 

 6 

 5 

 6 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng