Search

Företag och Medier | 1:a upplagan

av Lars Strannegård och Josef Pallas

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag Liber AB
Språk Svenska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2010-03-10
Upplaga 1
Antal sidor 304
ISBN 9789147094455
Kategori(er) Ekonomi & management
Media & kommunikation
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

Denna bok visar hur medierna har tagit sig in som en viktig del av företagandet och målar upp detta förändrade landskap. Författarna belyser vilka intressen som står på spel, hur det intrikata samspelet mellan företag och medier ser ut och hur olika aktörer hanterar påtryckningar och försöker driva sina egna dagordningar. Sammantaget utmanas bilden av kommunikationen mellan företag och medier som direkt, endimensionell och linjär.

Om författarna
Josef Pallas är ek. dr och verksam vid Företagsekonomiska institutionen, Uppsala universitet. Lars Strannegård är professor i företagsekonomi och verksam vid Handelshögskolan i Stockholm och Uppsala universitet.

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 9 

 6 

 9 

 1 

 3 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng