Search

Customer Relationship Management : Leder du dina kunder eller leder dina kunder dig?

av Kaj Storbacka och Jarmo R. Lehtinen

Ej i lager

Fakta

Förlag Liber AB
Språk Svenska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2012-04-12
Antal sidor 210
ISBN 9789147098347
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Customer Relationship Management CRM fick hedersomnämnande som Årets Marknadsföringsbok 2001 av Sveriges Marknadsförbund. Konkurrensen om kunderna ökar hela tiden. Antalet val en kund gör ökar likaså. Vad är det som gör att vissa företag lyckas behålla sina kunder bättre än andra? Svaret är att de arbetar aktivt med Customer Relationship Management (CRM).CRM handlar om att skapa kundvärde genom en stark och varaktig relation mellan leverantör och kund. Målet med CRM är inte att maximera avkastningen av enskilda avslut, utan att skapa bestående relationer tillsammans med kunden. Detta är en nyskapande och läsvärd bok där CRM behandlas på ett sakkunnigt sätt som den företagsledningsfråga det är och inte bara som ett IT-problem.
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 5 

 6 

 3 

 6 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng