Search

Så marknadsfördes U21-EM i Helsingborg 2009

av Henrik Nilsson

Ej i lager

Fakta

Förlag Vulkan
Språk Svenska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2010-04-08
Antal sidor 138
ISBN 9789163366215
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Denna bok beskriver hur Helsingborgs stad arbetade med marknadskommunikation inför U21-EM 2009. Åtgärder utvärderas och primärkunden avslöjas. Boken ger dig konkreta tips om vad man bör tänka på när man skapar en kommunikationsplan och kan även fungera som en checklista över olika marknadsförande aktiviteter, vilka kan appliceras på alla sorters event. Det går också utmärkt att använda boken som utbildningsmaterial, då den tydligt illustrerar hur en kommunikationskampanj kan planeras och genomföras.
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 9 

 1 

 9 

 4 

 1 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng