av Marie Andervin och Joakim Jansson
Förlag | Jayrock Consulting AB |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Flexband |
Utgiven | 2018-03-16 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 192 |
ISBN | 9789163958762 |
Kategori(er) |
Now in English! A #1 bestselling management book in Sweden, a digital epicenter, home of Spotify Skype and Candy Crush!
Digital transformation is a hot topic of discussion in many board and management rooms. The understanding of digitalization’s impact on corporate competitiveness is growing and more leaders understand they need to do something but the question is what, how, and when?
For three years, authors Joakim Jansson and Marie Andervin, together with approximately 40 co-creators from research and industry, have worked with this question. This has resulted in the methodology Digital Maturity Matrix that helps owners, boards of directors, CEOs, and management teams take command in their company’s transformation.
This book explains digital transformation and describes the methodology in detail. Its starting point is that successful digitalization requires innovation, strong change leadership, and digital maturity. You are led through the three phases of the transformation process, given the tools required to lead a successful transformation, and given recommendations on what should be done and when.
Theory is provided along with examples from successful traditional companies. In addition, access is provided* to a digital knowledge bank with inspiring use cases, exercises, and a digital maturity test. The test provides you with insight into your company’s digital maturity and gives recommendations for your best course of action.
In short - everything you need for your business to be at least as successful tomorrow as it is today.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
6
9
5
3
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.