Search

Servicekompassen : framgångsfaktorer för service i mästarklass | 1:a upplagan

av Kenth Åkerman

Ej i lager

Fakta

Förlag Liber AB
Språk Svenska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2009-10-01
Upplaga 1
Antal sidor 170
ISBN 9789170052415
Kategori(er) Ekonomi & management
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Olika människor har olika behov. Samma sak gäller för kunder. Allt förmånga kunder möts av allt för dålig service, allt för ofta.

Läs mer
I den här boken presenteras en modell för hur man kan förbättra en organisations service. Det är en lättillgänglig och inspirerande handbok som innehåller många konkreta råd och exempel. De varvas med diskussionsfrågor och checklistor som direkt går att tillämpa i den egna verksamheten.
Några frågor som boken behandlar är:
Vad skiljer bra service från service i mästarklass?
Vad är kundkultur och hur ser den ut?
Vilka utmaningar finns i ditt företag?
Vad krävs av ledarskapet och av medarbetarna?
Hur skapar du kundpassion med rätt attityd?
Hur tar du hand om missnöje och klagomål?
Vanliga fallgropar
Boken lämpar sig för alla som vill få ökad insikt i vad service i mästarklass kan vara och hur man får nöjda kunder. Den vänder sig främst till alla yrkesverksamma - chefer och medarbetare - men passar också väl i utbildningar.

Om författarna
Kenth Åkerman har erfarenhet från flera servicenäringar, som till exempel rese-, restaurang- och bankbranschen. Han har även arbetat som projektledare och delägare i en reklambyrå. De senaste 5 åren har han arbetat som affärsutvecklare, konsult, coach och inspiratör i EffekTeam. Han är även författare till boken Kunden är ditt varumärke.

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 3 

 7 

 2 

 4 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng