av Shideh Goodarzi, Sven Olsson, Olivia Otterstedt, Marcus Rönne, Jakob Rönnerbäck och Joakim Sunding
Förlag | Jure Förlag |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2019-03-22 |
Antal sidor | 210 |
ISBN | 9789172237506 |
Kategori(er) |
Juridik |
Sven Olsson; Marknadsföring och yttrandefrihet i sociala medier
Olivia Otterstedt; Native Advertising – kameleonten i det nya reklamlandskapet
Shideh Goodarzi; Reklamidentifiering i sociala medier
Joakim Sunding; Medverkansansvar för reklamidentifiering
Jakob Rönnerbäck; Miljöpåståenden i marknadsföring
Marcus Rönne; Könsdiskriminerande reklam
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
4
3
7
8
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.